AmcsiTrip

Amerikai utamat és élményeimet szándékozom megosztani. Ha nem is lesz olyan érdekes mint a blog címét ihlető film, akiknek szánom, remélem örömmel olvassák :) A cím nem az én ötletem, egy emlékezetes beszélgetés során hangzott el Valaki szájából :D, gyorsan elloptam tehát, remélem nincs harag.

Friss topikok

  • Katona Kitti: @AmcsiTrip: Jellemző.....bezzeg nekünk mindent tudni kell róluk. Mutasd meg neki, hogy ki volt Fe... (2011.10.17. 08:11) Első nap az iskolában :D
  • AmcsiTrip: Szia! Igen, igen, élünk és virulunk, csak sok volt a házink és tanulni valónk. De sokak által le l... (2011.09.12. 08:03) Képek innen-onnan
  • Le Big Mac: Szép szoba! "Több mint 3 hónapig" fogsz ott lakni:D (2011.08.27. 23:58) Szobánk :)
  • Katona Kitti: Órarend?? (2011.08.24. 11:58) Kalandpark és órarend
  • AmcsiTrip: Kedves rokon! Sajnos fogalmam sincs hogy ki vagy ennyi alapján :D De nagyon örülök, Te vagy az els... (2011.08.20. 05:34) Gyors helyzetjenetés

Címkék

Első negyed

2011.09.17. 07:52 | AmcsiTrip | Szólj hozzá!

Amerikai tartózkodásom első hónapja véget ért, mondanám hogy vége a nagy meglepetéseknek, a nagy rácsodálkozásoknak, de kötve hiszem.

Megünnepelvén a hófordulót, és azt hogy túléltük ezt a cseppet sem könnyű hetet, illetve hogy erőt gyűjtsünk a hétvégéhez délután elsétáltunk a legközelebbi városrészbe. Itt vannak boltok meg egy csomó gyorsétterem. Meg talán egy kis látnivaló.

Először egy amolyan kacatosban nézelődtünk. Ahol van minden, régi bakelittől kezdve vízipipán át hippiruháig. És CD-k, nagyon jó kis CD-k borsos áron. Szóval marad a torrent próbálgatása. Ja, nem mondtam még, de a legtöbb torrent-oldal le van tiltva. Valahogy érzékeli hogy honnan próbálok rámenni, és mivel Amerika, nem enged. De a film, amit délután kezdtem el letölteni, lejött, már csak feliratot varázsolok hozzá, és megnézem amint lesz időm. :)

A következő hely egy kistesco-féleség volt, ahol lehet mindent kapni. A Halloween jelmezek és parókák szerintem rettenetesen bénák voltak, meg a műtökök is, de hát otthon is van bóvli bőven. A kozmetikumok és társaik viszont lekötötték a figyelmünket, mivel az egyetemen a lányok nagy része teljesen természetesen mászkál, többek közt én is felvettem azt a rossz szokást hogy bemelegítőben megyek vacsorázni (de legalább tornacipőt veszek, és a papucs-zokni párosítást elkerülöm), így jó volt egy kis szépet látni. És ha már ott vagyunk és egy órát nézegetünk venni is kellene valamit. És akkor történt. Szerelem volt első látásra, és azóta is tart :D "Earth-friendly beauty" vagyis környezetbarát sminkecset készlet. Bambusz, parafa és speciális szintetikus anyag, amit kifejezetten művész-és sminkecsetek gyártására használnak. Na ezt én sem fejből tudom, rágugliztam :) Az a lényeg, hogy gyönyörűszép, hasznos (igen Apa, hasznos, kipróbáltam és jól működik), és környezetbarát, mivel a bambusz nagyon gyorsan nő, és egy mókusnak sem kellett meghalnia hogy nekem jó sminkem legyen. Mivel jó ízlésem van, sikerült a legdrágább körömlakkot kiszúrni az üzletben, de mivel eszem is van, nem adtam egy vacsora árát egy körömlakkért, találtam egy majdnem olyan szépet egészen baráti áron :) És akkor az újságok. Hihetetlen hogy itt mennyire olcsók a haza árhoz viszonyítva a szaklapok. Viszont egyik sem nagyon tetszik, nem tartalmilag, mert hát azzal szemben nincsenek elvárásaim, hanem a képek. Olyan furán öltözködnek itt, és még a divatképek is olyan furák. Viszont sok keresgélés után, leghátul találtam egy Vouge-ot :) Ami otthon 5-6 ezer forintba kerül, azt itt kábé utánamhajították 5 dollárért :) Első gondolatom az volt, hogy később hazaküldöm Huginak, de megnéztem az postai árakat, 30 USD-ba kerülne, hogy az 5 dolláros újság hazaérjen, mert van vagy 300 oldal meg 2 kiló. Szóval dolgozom még a megoldáson :D

Visszafele volt olyan szerencsénk, hogy az egyik egyetemi kisbusz arra járt, és a srác aki most a söfőr volt, megismert minket hogy diákok vagyunk, és visszahozott a campusra. A ti totál lököttek vagytok arckifejezéssel kérdezte hogy mégis mi a fenéért sétálunk mi ilyen messze és ilyen hidegben. No mármost a messze 20 perc szerelmes-andalgásos-csacsogós tempóban Szilvivel, a hideg pedig póló-bőrdzseki és félcipő. Majd igyekeztünk megmagyarázni, hogy a séta normális emberi dolog, amit nem nagyon hitt el, de visszahozott minket. Különös szerzetek vagyunk mi európaiak :D

A hétvége feladata a 2 oldalas esszé megírása, az unalmas könyvből való 2 újabb fejezet, felkészülés a következő tesztre, az otthoni vizsga-nem vizsga-halasztás dilemma eldöntése, majd Vouge nézegetés :) És természetesen egy kis kommunikáció a kontinenssel :) Meg egy pici alvásnak is örülnék, 6 óráknál többet nem sikerült aludni a héten, és mondjuk egészen kezdek belejönni, de a mozgásom kicsit koordinálatlan reggelente, és csupa zöld folt a lábam szára, és 1 órája 10 percet gondolkoztam azon, hogy a könyv amit olvasok, miért nem passzol a házimhoz. Majd rájöttem hogy jó sorszámú fejezetet olvasok, csak rossz könyvben.

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr203233292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása