AmcsiTrip

Amerikai utamat és élményeimet szándékozom megosztani. Ha nem is lesz olyan érdekes mint a blog címét ihlető film, akiknek szánom, remélem örömmel olvassák :) A cím nem az én ötletem, egy emlékezetes beszélgetés során hangzott el Valaki szájából :D, gyorsan elloptam tehát, remélem nincs harag.

Friss topikok

  • Katona Kitti: @AmcsiTrip: Jellemző.....bezzeg nekünk mindent tudni kell róluk. Mutasd meg neki, hogy ki volt Fe... (2011.10.17. 08:11) Első nap az iskolában :D
  • AmcsiTrip: Szia! Igen, igen, élünk és virulunk, csak sok volt a házink és tanulni valónk. De sokak által le l... (2011.09.12. 08:03) Képek innen-onnan
  • Le Big Mac: Szép szoba! "Több mint 3 hónapig" fogsz ott lakni:D (2011.08.27. 23:58) Szobánk :)
  • Katona Kitti: Órarend?? (2011.08.24. 11:58) Kalandpark és órarend
  • AmcsiTrip: Kedves rokon! Sajnos fogalmam sincs hogy ki vagy ennyi alapján :D De nagyon örülök, Te vagy az els... (2011.08.20. 05:34) Gyors helyzetjenetés

Címkék

Képek :)

2011.09.13. 05:58 | AmcsiTrip | Szólj hozzá!

Mivel Szilvinek van egy nagyon szuper kis gépe, ami mindenkiről előnyös képet csinál (állítólag... de a szemem legalább mindig majdnem teljesen nyitva van :), azért a kerti kis összejövetel alkalmával csináltunk képeket, amiket ezennel megosztok. Nem exhibicionista hajlamaimnak teszek eleget, hogy csak olyat teszek fel, amin én is rajta vagyok, de Anya és Apa kérték hogy olyan is legyen, amin a reggelimen kívül más is látszik mondjuk én :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amcsitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr93222320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása